Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny Apple TV 2022?


magnil
 Share

Rekommendera Poster

Trött på fjärrkontrollen (vet att det går att köpa ny) till min Apple TV 4/HD så funderar på att köpa ny Apple TV 4K. Lite googlande så verkar det som det kan komma ny Apple TV under 2022. Tittar man på tidigare släpp så är det ca 4 år emellan. Vad tror ni, kommer det ny under 2022 eller dröjer det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, magnil säger:

Trött på fjärrkontrollen (vet att det går att köpa ny) till min Apple TV 4/HD så funderar på att köpa ny Apple TV 4K. Lite googlande så verkar det som det kan komma ny Apple TV under 2022. Tittar man på tidigare släpp så är det ca 4 år emellan. Vad tror ni, kommer det ny under 2022 eller dröjer det?

Är det någon ny funktion du önskar? 8K-bild?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Alix säger:

Är det någon ny funktion du önskar? 8K-bild?

Nej, egentligen bara en bättre fjärr. Men lockar inte att köpa ny fjärr för 600 kr, köper hellre ny komplett och sätter befintlig Apple TV på annat ställe. Sitter inte i sjön så om det förväntas komma ny modell 2022 så väntar jag hellre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 minuter sedan, magnil säger:

Nej, egentligen bara en bättre fjärr. Men lockar inte att köpa ny fjärr för 600 kr, köper hellre ny komplett och sätter befintlig Apple TV på annat ställe. Sitter inte i sjön så om det förväntas komma ny modell 2022 så väntar jag hellre.

Det kom en uppdaterad 4K i april ifjol. Kolla här för bedömning:

 

https://buyersguide.macrumors.com/#Apple_TV

 

Själv är jag tveksam att det kommer någon inom kort. Senare i år kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte den nya fjärrkontrollen, nöjd hittills

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...