Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Swedbank fungerar inte fullt ut i Safari 15.0


Pocahontas
 Share

Rekommendera Poster

Tog kontakt med Swedbank och de känner till felet  och de jobbar med att fixa till det.

 

Felet är lite knepigt..

Man loggar in, ser sina konton (har 3 olika) och ser beloppen, men när man vill se transaktionerna på kontona blir det tji..sidan är blank förutom det som visas på bilden..

 

Skärmavbild 2021-09-27 kl. 09.34.52.jpg

 

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man har aktiverat menyn Utvecklare kan man testa att ändra Användaragent till exempelvis Google Chrome – macOS.

Jag testade det på mitt inaktiva bankkonto och då kunde jag se (de närmast obefintliga) transaktionerna i Safari 15 på Big Sur. Annars gick det inte. Se dump.

Oavsett sparbank eller Swedbank verkar man komma till online.swedbank.se.

 

Detta som en workaround tills en fix kommer. :) 

 

1484269482_dump1.thumb.jpg.bbbe548473df6e1ba8912f88b832cf2a.jpg

 

dump.png.88ec8db40141037708e8ef31c80367fc.png

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så en av världens största webläsare funkar inte på banken, det är inte bra.

 

 Överhuvudtaget så är swedbank på och ändrar hela tiden både layout och annat så man fattar inget längre. Har haft deras internetbank hur länge som helst och den har alltid fungerat bra så varför dom ändrar är ett mysterium. Frågar man dom så är det de vanliga svepskälen men i själva verket så är det nog mest att nån behöver tjäna lite pengar som är orsaken. Säkerheten har väl varit bäst hos dom genom åren och jag har inte hört om nåt lyckat försök att ta sig igenom den. 

 

Som gammal bilmek så lever jag efter laga aldrig nåt som inte är trasigt dom kanske borde hänga på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...