Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Adobe 32 bitars program - vill slänga detta


Peter 99
 Share

Rekommendera Poster

Hejsan,

Fick en varning om Adobe som är ett 32 bitars program. Försöker slänga det men det funkar inte. Se bilder:328246408_Skrmavbild2021-05-03kl_18_18_51.png.e4c8c4b8279326afd9ea078b90c6751e.png1849838976_Skrmavbild2021-05-03kl_18_18_00.png.c4e79f13c07c4782818b7b4530eb5103.png

 

 

När jag klickar på Ok kommer jag till en support sida från Apple. Men jag kommer inte vidare. Strul mao. Hoppas ngn kan hjälpa mig med detta.Ska jag tex gå in på Adobes hemsida och kolla eller vad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, Peter 99 säger:

Ska jag tex gå in på Adobes hemsida och kolla?

Ja. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu tagit bort kontot. Antar att det tar en stund innan jag får ngn bekräftelse på detta? Eller skall jag kolla min mail?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här hittade jag

 

1.När jag först installerade Adobe Acrobat XI Pro testversion

skapades i min LaunchPad en mapp "Annat" i LaunchPad, som innehöll två ikoner ... en var AAMLauncherUtil och den andra har jag nu glömt vad det var. 

 

2.Vad den här "uppdateringen" gjorde var att installera Creative Cloud, varefter den andra ikonen (vilket namn jag inte kommer ihåg nu) hade ett frågetecken ovanpå och inte längre fungerade.

 

3.Jag ringde Support och personen jag nådde sa till mig att bara dra båda dessa ikoner till papperskorgen, vilket jag gjorde, och jag tror att båda ikonerna försvann.

 

4.Senare nästa dag märkte jag att ikonen AAMLauncherUtil var tillbaka i startprogrammet och inte kunde dras till papperskorgen. När jag dubbelklickar på det, vad som händer är att Creative Cloud öppnas.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...