Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tips på bra in-ear hörlurar?


Johan1991
 Share

Rekommendera Poster

Hej allihop,

 

Nyligen gick mina Sony WF SP800N isönder som jag har använt flitigt och varit väldigt nöjd med. Så nu är de dags för mig införskaffa nya. Testade min polares Sony WF-1000XM3 häromdagen och tyckte tillochmed de var ännu bättre än mina förra sony in-ears. Har gjort lite egen research och hittade en artikel om in-ear hörlurar som gjorde mig ännu mer övertygad om att Sony WF-1000XM3 är ett bra alternativ, men fastnade också på Samsung Galaxy Buds Plus. Har i dagsläget en iphone 8 som snart har gjort sitt, och jag kommer nog gå tillbaka till Samsung som jag hade innan den. Därför blir det logiskt att skaffa Galaxy Budsen, men är ju nästan helt hundra på att jag inte kommer ångra ett köp av Sony WF-1000XM3. Värt att tillägga är att Budsen är 500 spänn billigare.

 

Vad hade ni gjort? Tips på andra bra in-ears är väldigt välkommet såklart. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara säga att jag har erfarenhet från airpods gen 2. Är skitnöjd med dom för att det är så jäkla smidigt att använda dom. Stabil uppkoppling till mobilen och smidiga att bära med.

 

inget för audiofilen dock och mina Sony over-ear lurar har mkt bättre ljud men är klumpigare att använda.

 

 Det jag nämt stämmer dock bäst om du har iPhone och eventuellt Mac/iPad 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...