Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Flytta kontakter


Clason
 Share

Rekommendera Poster

Hej, Har en arbets telefon som jag måste lämna tillbaka nu när jag skall sluta , hur kan jag flytta över mina kontakter till min privata iPhone? Även gammla SMS om möjligt

 

Tack

Clason

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontakter skickar man enkelt som ett sms

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du provat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet du ens sak.Om du hade börjat skicka kontakterna med sms från det du fick svaret hur du skulle göra hade du varit klar nu :)

Ibland så går det snabbare att på det krångligare sättet än att försöka hitta en app som gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

26 minuter sedan, lappen71 säger:

Vet du ens sak.Om du hade börjat skicka kontakterna med sms från det du fick svaret hur du skulle göra hade du varit klar nu :)

Ibland så går det snabbare att på det krångligare sättet än att försöka hitta en app som gör det.

 

Vissa har bara ett tiotal kontakter, andra har hundratals. Med det senare kan det fortfarande vara lönt med ett verktyg. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, polken säger:

Vissa har bara ett tiotal kontakter, andra har hundratals. Med det senare kan det fortfarande vara lönt med ett verktyg. 

Kom på lösningen.

 

Man skapar en genväg i appen Genvägar som skickar ALLA kontakter till ett specifikt nummer :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jobbtelefonen är en iPhone och den har synkat kontakterna mot iCloud så kan du logga in på icloud.com i en webbläsare och därifrån exportera kontakterna som en .vcf-fil.

Sen gör du det omvända med din privata iPhone. Se till att den synkar kontakterna med iCloud. Logga in på icloud.com och importera .vcf-filen.

 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...