Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

AirPod Max


la_Babba
 Share

Rekommendera Poster

God afton,

 

Jag fick en hård julklapp häromkvällen och har nu hunnit använda mina AirPod Max endel, supersköna och med riktigt bra ljud och en magisk hand-off mellan enheterna, dessa är ett perfekt kompliment till AirPod Pro som jag egentligen använder mest.

 

Men den digitala kronan, min går så lätt att jag hela tiden råkar öka volymen kraftigt eller åt andra hållet bara genom att lägga mig tillrätta i soffan och råkar toucha något, detta känns inte riktigt ok.

 

När jag kikar på youtube så får jag uppfattningen att det skall vara ett väldigt satisfying-clickande när man justerar kronan och som samtidigt ger ett visst litet motstånd?

Kan någon beskriva hur deras digital-crown känns, ska det clicka eller är den helt friktionsfri?

 

Tacksam för svar innan jag ringer Apple imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant, jag har funderat på ett par sådana lurar så rapportera gärna av hur det går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

använder brusreducerande dagligen pga hjärntötthet, har ett par sony 1000xmr3 har blivit sugen på airpodmax  hur fungerar dom ute på vintern, kan man ha dem  dåsig när det snöar lätt duggar? sonen har en fin funktion för vindbrusfungerar bra, däremot tycker jag inte att sonynfungeraratt prata med för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...