Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Watch SE olika parametrar i aktivitets app


Kvarten
 Share

Rekommendera Poster

Hej , har köpt 2 st Apple Watch SE en till mig å en till frugan som konstigt nog inte visar samma tid i tränings appen eller i aktivitets appen .

Vi startar bägge samtidigt när vi promenerar eller löp tränar och hennes visar typ 20 min mindre aktivitet än min samt uppnår aldrig ring målen medans jag själv gör det utan problem ?
Har sett att det har diskuterats tidigare och undrar hur man får till problemet ? 
Min funkar bra med iPhone X medans hennes strular med iPhone 7 måste man verkligen nollställa både tfn å klockan ? Hur kan det komma sig att man inte löste buggarna undrar man ju oxå ? Kan säga att dom är helt nyköpta båda 2 för ca 1 vecka sedan ..........hoppas någon här har en lösning annars får man väl vända sig till en butik .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni byter klocka med varandra o synkar med resp telefon. Flyttar sig felet då?  
Har ni samma mål satt?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp byter vi klocka på resp tfn så är problemet detsamma , därför lokaliserar jag det som att det är strul när vi använder oss av iPhone 7 med samma software version ? Har läst här att det finns samma problem med just iPhone 7 ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...