Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Många inkommande mail hamnar i skräpkorgen


Mons
 Share

Rekommendera Poster

1 timme sedan, Mons säger:

Ok

 

Har du några bra tips på en leverantör som inte lägger beslag på ens liv

Apples naturligtvis. 
Garanterat ingen information som säljs. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, lappen71 säger:

Apples naturligtvis. 
Garanterat ingen information som säljs. 

Ja faktiskt att jag håller med, jag litar på Apple till väldigt hög grad med tanke på hur de anstränger sig för att skydda sina kunder från stölden av våra liv. Jag skulle tro att de till och med tjänar mycket mer på att förbli det säkra alternativet.

Som att logga in med Google, Facebook eller Apple. Jag väljer självklart Apple som döljer maximalt, även min epost-adress.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 timmar sedan, mikaellq säger:

Ja faktiskt att jag håller med, jag litar på Apple till väldigt hög grad med tanke på hur de anstränger sig för att skydda sina kunder från stölden av våra liv. Jag skulle tro att de till och med tjänar mycket mer på att förbli det säkra alternativet.

Som att logga in med Google, Facebook eller Apple. Jag väljer självklart Apple som döljer maximalt, även min epost-adress.

Syftar ni på en iCloudadress?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Mons säger:

Syftar ni på en iCloudadress?

Ja, den man får automatiskt med AppleID. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett stort tack till alla underbara och kunniga människor i detta fantastiska forum ?

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mail började plötsligt häromdagen placera mailen i Arkiv. Då jag kör Gmail synkad på flera enheter så förstod jag att Mail hade fått spatt. Jag tog bort kontot på macen och synkade om det. Nu funkar det igen. Mail har varit ett sorgebarn i alla år. Men det är ett smidigt och väldesignat program när det väl fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...