Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

importera tillbaka bilder från extern hårddisk


Juni
 Share

Rekommendera Poster

Exporterade hela bild biblioteket till en extern hårddisk. Skapade ett nytt bildbibliotek i bilder, laddade ner några nya bilder från min iPhone som nu finns i bilder. Skulle nu vilja lägga tillbaka alla bilderna i bilder på datorn som jag exporterade till den externa hårddisken men jag vet inte hur man ska göra.. har letat och letat men jag hittar ingen som skriver om det..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att dra över dem, har du alla i en mapp, så dra över mappen, tar ju en stund om det är många

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2020-10-30 10:35, Juni säger:

Exporterade hela bild biblioteket till en extern hårddisk. Skapade ett nytt bildbibliotek i bilder, laddade ner några nya bilder från min iPhone som nu finns i bilder. Skulle nu vilja lägga tillbaka alla bilderna i bilder på datorn som jag exporterade till den externa hårddisken men jag vet inte hur man ska göra.. har letat och letat men jag hittar ingen som skriver om det..

Finns det ursprungliga bildbiblioteket kvar eller raderade du detta efter exporten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur slår man ihop dom här iPhoto bibliotek med bilder bibliotek  och dom andra två ? Alltså så att när man öppnar bilder ser man alla foton på samma ställe..

37662041-4040-4043-B037-687FE0877EFE.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, SirKnasen säger:

Finns det ursprungliga bildbiblioteket kvar eller raderade du detta efter exporten?

Finns bara kvar på extern hårddisk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, Juni säger:

Finns bara kvar på extern hårddisk

Ska jag tolka detta svar att det ursprungliga Bild-biblioteket inte finns kvar längre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag har kopierat det ursprungliga bild biblioteket till en extern hårddisk och sen raderat det från datorn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, Juni säger:

Ja jag har kopierat det ursprungliga bild biblioteket till en extern hårddisk och sen raderat det från datorn

Tack för förtydligandet. Det är alltså ingen bildexport som gjorts utan helt enkelt en flytt av hela Bild-biblioteket.

 

Guide: Kombinera bibliotek i Bilder

https://support.apple.com/sv-se/HT209528

 

Redigerad av SirKnasen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag fattar fortfarande inte hur jag ska kunna slå ihop dom. Följer guiden i länken ovan och kommer till steg 5 sen vet jag inte var jag ska lägga dom. Bildbiblioteket kan man inte välja 

E25325D5-62DD-4A4F-9128-FB388FC15B3E.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...