Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Sälja Apple Watch series 5 44mm


Danneboi99
 Share

Rekommendera Poster

Hej har en Apple Watch series 5 44mm med carbon armband och skärmskydd  med edge skal köpte sen från netonnnet för 5390kr hur mycket tro ni sen är värd om jag säljer den? Och vilken sida är det bästa att sälja klockan på market place ?

Redigerad av Danneboi99
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 minuter sedan, Danneboi99 säger:

Hej har en Apple Watch series 5 44mm med carbon armband och skärmskydd  med edge skal köpte sen från netonnnet för 5390kr hur mycket tro ni sen är värd om jag säljer den? Och vilken sida är det bästa att sälja klockan på market place ?

Kolla på Tradera, avancerad sökning, avslutade auktioner. Där kan du se vad folk är beredda att betala.

Detta till skillnad från Blocket där priserna ofta är säljarnas våta dröm om prylarnas värde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2020-09-29 på 14:33, Danneboi99 säger:

Hej har en Apple Watch series 5 44mm med carbon armband och skärmskydd  med edge skal köpte sen från netonnnet för 5390kr hur mycket tro ni sen är värd om jag säljer den? Och vilken sida är det bästa att sälja klockan på market place ?

Inte så mycket. 2500kr skulle jag tro i fint skick. Sedan säljer dom - efter genomgång och 6 mån garanti - för 3500kr

mresell.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...