Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tilläggsuppdatering till 10.15.6


Peter 99
 Share

Rekommendera Poster

Hej,

Är det fler än jag som har fått denna uppdatering från Apple? Lite nyfiken och lite orolig för vad det kan vara!? Ser helt ok ut men man vet aldrig.

 

Som vanligt tacksam för svar!!

 

Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kom en tilläggsuppdatering för 10.15.6 den 12:e augusti.

Antar att det är denna du menar? Bara att installera.

 

Tilläggsuppdateringen för macOS Catalina 10.15.6 innehåller buggfixar för Mac.

Korrigerar ett stabiliseringsproblem som kunde inträffa när virtualiseringsappar kördes.
Åtgärdar ett problem där en iMac (Retina 5K, 27-tums, 2020) kunde ha urvattnade färger när den väcktes från viloläge.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orolig? Varför då? Tror du att du kan få skumma uppdateringar från Apple.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, SirKnasen säger:

Det kom en tilläggsuppdatering för 10.15.6 den 12:e augusti.

Antar att det är denna du menar? Bara att installera.

 

Tilläggsuppdateringen för macOS Catalina 10.15.6 innehåller buggfixar för Mac.

Korrigerar ett stabiliseringsproblem som kunde inträffa när virtualiseringsappar kördes.
Åtgärdar ett problem där en iMac (Retina 5K, 27-tums, 2020) kunde ha urvattnade färger när den väcktes från viloläge.

 

 

Super det var precis den jag menade!!

 

Tackar !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, lappen71 säger:

Orolig? Varför då? Tror du att du kan få skumma uppdateringar från Apple.

Nej jag tror fullt och fast att det är Apple som har skickat uppdateringen. Men vill samtidigt inte installera vad som helst. Det är visserligen inte aktuellt här med Apple men när jag körde PC så fick jag en sån påminnelse och den var fejk från börjat till slut. Och ja jag tryckte på installera och då var den datorn? paj! Jag riktigt hörde hur HD disken la av. Vill inte att samma sak skall ske här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Peter 99 säger:

Nej jag tror fullt och fast att det är Apple som har skickat uppdateringen. Men vill samtidigt inte installera vad som helst. Det är visserligen inte aktuellt här med Apple men när jag körde PC så fick jag en sån påminnelse och den var fejk från börjat till slut. Och ja jag tryckte på installera och då var den datorn? paj! Jag riktigt hörde hur HD disken la av. Vill inte att samma sak skall ske här!

Fejk? Den var absolut inte från Microsoft. Med största säkerhet hade du ett annat program installerat som lurade dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I framtiden så kan du söka vad uppdateringarna gör så slipper du vara orolig.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...