Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

HJÄLP!! Jag kan inte skriva på min mac


tuviluvi
 Share

Rekommendera Poster

Jag kan inte komma in på min Mac. Det vara frös och jag kunde inte klicka på nånting, eller skriva nånting. Det bara låter, det där låga ”pipet”. Jag fick den för någon vecka sedan och jag sitter här och gråter nu, har jag haft sönder den redan?? Jag stängde av den med knappen, för att det inte fungerade men att klicka på något som sagt men nu när jag ska logga in är tangenterna likadana och jag kan inte skriva på något sätt SNÄLLA HJÄLP MIG

Redigerad av tuviluvi
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 timmar sedan, tuviluvi säger:

 Jag fick den för någon vecka sedan 

Ny, gammal? iMac, MacBookAir, MacBook Pro? Berätta gärna lite mer.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2020-06-12 på 12:36, tuviluvi säger:

Jag kan inte komma in på min Mac. Det vara frös och jag kunde inte klicka på nånting, eller skriva nånting. Det bara låter, det där låga ”pipet”. Jag fick den för någon vecka sedan och jag sitter här och gråter nu, har jag haft sönder den redan?? Jag stängde av den med knappen, för att det inte fungerade men att klicka på något som sagt men nu när jag ska logga in är tangenterna likadana och jag kan inte skriva på något sätt SNÄLLA HJÄLP MIG

Svårt att såga om det är samma som jag fick men när jag skulle logga in så dök inte inloggningsfältet upp. Vilket upplevdes som att jag inte kunde skriva eller göra något med datorn. Då vill jag minnas att jag fick trycka Esc och där efter Space eller piltangenterna, för att ”markera min användare” sen kunde jag logga in igen. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...