Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Glömt lösenordet till iPHone


jabberwocky
 Share

Rekommendera Poster

jabberwocky

Hej,

 

Gällande min iPhone XS..

 

 

har glömt lösenordet till iPhone och har slagit in fel lösenord för många gånger. och nu har jag ett felmeddelande på skärmen som säger "iPhone är avaktiverad \n anslut till ituens"

men när jag pluggar in iPhonena i usb sladden som kopplas till datorn, så hittar jag inte den.

 

Går in på Finder för att hitta den där, finns inte.

Söker i spotlight på iTunes. hittar inget program.. (läs: program

 

hur tusan gör jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Laddar ner iTunes naturligtvis. Detta gäller om du har macOS före Catalina för med Catalina använder du Finder.

 

Eftersom du har avaktiverat den så får du återställa telefonen och mista allt innehåll.

 

Här har du instruktioner.

 

https://support.apple.com/sv-se/HT204306

 

Hur tusan man nu kan glömma sin lösenkod ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jabberwocky
1 timme sedan, lappen71 säger:

Laddar ner iTunes naturligtvis. Detta gäller om du har macOS före Catalina för med Catalina använder du Finder.

 

Eftersom du har avaktiverat den så får du återställa telefonen och mista allt innehåll.

 

Här har du instruktioner.

 

https://support.apple.com/sv-se/HT204306

 

Hur tusan man nu kan glömma sin lösenkod ?

 

 

Har Catalina, därav jag inte finner den hos finder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inget svar på din fråga, men har din iPhone XS också glömt bort dig? Den har ju ansiktsigenkänning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jabberwocky
10 timmar sedan, boevil säger:

Jag har inget svar på din fråga, men har din iPhone XS också glömt bort dig? Den har ju ansiktsigenkänning.

Men alltså. Nämnde jag någonting om Face ID? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
2 minuter sedan, jabberwocky säger:

Men alltså. Nämnde jag någonting om Face ID?