Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Uppdatering av Appar


johann strauss
 Share

Rekommendera Poster

johann strauss

App Store, efter update till IOS 15.3 på min iPhone 6s, så kan jag inte ser mera, hur man skall uppdatera mina Appar i App Store?Hur skall jag göra nu?tidigare så gick man in i App Store och skrollade ner och såg om och vilka Appar ska uppdateras, detta finns inte mera efter uppdateringen till IOS 15.3 Vad göra? Tacksam för svaret

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

App Store>Konto (gubben uppe till höger). En liten bit ner ser du appar som ska uppdateras (och de som redan har uppdaterats). Men varför inte låta automatiken ta hand om det? Då uppdateras det sannolikt under natten då mobilen laddas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johann strauss
Postad (redigerade)

Jo, så var det tidigare, men denna funktion finns inte mera på IOS 13.5sista uppdateringen igår?

Redigerad av johann strauss
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johann strauss
Postad (redigerade)
22 minuter sedan, johann strauss säger:

13.5 skall det vara och inget annat!

 

Redigerad av johann strauss
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har 13.5 och det är fortfarande uppdateringar genom ens profilbild uppe till höger. Om det inte syns några uppdateringar så är det för att det inte kommit några nya än. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 minuter sedan, johann strauss säger:

Jo, så var det tidigare, men denna funktion finns inte mera på IOS 13.5sista uppdateringen igår?

Funktionen är densamma som förut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johann strauss

Jag uppdaterade appar innan jag uppdaterade till IOS 13.5, det kommer kanske att fungera igen när det finns appar som behöver uppdateras, den som lever får ser!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...