Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Lightning to HDMI Netflix


PMarions
 Share

Rekommendera Poster

Undrar om ngn känner till ifall Apples lightning to HDMI kabel går att köra Netflix utan problem på tv skärm, samt spela upp nedladdat material från Netflixappen.

Har senast os på min Ipad.

Har hört/läst olika besked.

Köpa eller inte köpa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, PMarions säger:

Undrar om ngn känner till ifall Apples lightning to HDMI kabel går att köra Netflix utan problem på tv skärm, samt spela upp nedladdat material från Netflixappen.

Har senast os på min Ipad.

Har hört/läst olika besked.

Köpa eller inte köpa?

Jag skulle köpt en Chromecast för 399kr och casta trådlöst. Vet inte vad det är för pris på den adaptern du pratar om så det kanske inte lönar sig? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo! Det känner jag väl till. Har ett flertal Chromecast.  Syftet med denna koppling är att jag laddar ned offline hemma där jag har obegränsad surf för att sedan kunna spela upp när jag far till utrikes utan att belasta telefonens surfmängd. Adaptern kosta ca 550:- 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Jag bryter förpackningen o provar. Obruten fick jag lämna tillbaka. Hälsningar från San Remo (Nobeldagen t ära!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

36 minuter sedan, PMarions säger:

Tack! Jag bryter förpackningen o provar. Obruten fick jag lämna tillbaka. Hälsningar från San Remo (Nobeldagen t ära!)

Glöm inte att adaptern även har en lightningingång, så att du kan ladda samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...