Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Det visas bara uppringarens telefonnummer


jan.s
 Share

Rekommendera Poster

När det ringer på min iphone se så visas bara numret trots att detta nummer finns kopplat till en person i kontakter. När jag sedan tittar på loggen i missade samtal syns namnet. Mysko.

 

Har startat om..finns det andra tirs innan jag fabriksåterställer och sedan återställer en säkerhetskopia?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 minuter sedan, jan.s säger:

När det ringer på min iphone se så visas bara numret trots att detta nummer finns kopplat till en person i kontakter. När jag sedan tittar på loggen i missade samtal syns namnet. Mysko.

 

Har startat om..finns det andra tirs innan jag fabriksåterställer och sedan återställer en säkerhetskopia?

Ta bort kontakten och skapa en ny.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK...jag ska först testa hustruns tips (det är inte kul att få en repa i lacken och har hon rätt (för en gångs skull?) är repan djup och bred). Hon påstår att efter iphonen varit avslagen, hon löst samma problem genom att slå i pinkoden i 'Inställningar' - 'Touch ID och lösenord'. Testar detta, sedan ditt tips. Tack.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara att bita i sura äpplet. Bad den som förut ringde och bara numret visades, att ringa upp igen efter att jag gjort hustruns magiska trix. Et voila, namnet visades. Det värsta var att höra hustruns belåtna skatt när jag informerade uppringaren att det nu funkade..?

  • Gilla 1
  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...