Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

WatchOS 5.2 släppt. EKG aktiverat!


henrikda

Rekommendera Poster

Laddar ner nu.

DF2027D3-13FA-45AD-B2B9-2590778FA0F8.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har uppdaterat min iPhone o Apple Watch serie 4 till senaste operativsystem men det finns ingen EKG—app på klockan. 

Jag har försökt hitta om ngn annan har samma problem men förgäves hittills. Vad göra måntro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
14 minuter sedan, Mckalm säger:

Jag har uppdaterat min iPhone o Apple Watch serie 4 till senaste operativsystem men det finns ingen EKG—app på klockan. 

Jag har försökt hitta om ngn annan har samma problem men förgäves hittills. Vad göra måntro?

Det funkar väl bara i ett fåtal länder än så länge?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, Alix säger:

Jag surfade runt lite till o inser vad mitt problem beror på. Jag köpte klockan i Australien.... o de har inte tillgång till EKG-appen än. Jag kör svenska som språk etc men spelar ingen roll. Vid uppdateringen så ser Apple att det är en Aussieklocka o ingen app installeras. Typiskt. ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

32 minuter sedan, Mckalm säger:

Jag surfade runt lite till o inser vad mitt problem beror på. Jag köpte klockan i Australien.... o de har inte tillgång till EKG-appen än. Jag kör svenska som språk etc men spelar ingen roll. Vid uppdateringen så ser Apple att det är en Aussieklocka o ingen app installeras. Typiskt. ?

Så du har gått in i Hälsa på din (svenskinställda) iPhone och ändå får du inte igång EKG-funktionen...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, henrikda säger:

Så du har gått in i Hälsa på din (svenskinställda) iPhone och ändå får du inte igång EKG-funktionen...?

Stämmer o enligt div forum beror det på att klockan är köpt i Australien där denna funktion inte släppts än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen här som lyckats få igång EKG ännu? Är nyfiken på lite realtidsfeedback!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

36 minuter sedan, Paul H säger:

Ingen här som lyckats få igång EKG ännu? Är nyfiken på lite realtidsfeedback!

Det finns en liten möjlighet att det är farliga fel på klockorna och att bärarna därför numera helt saknar EKG...

 

 

 

 

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Paul H säger:

Ingen här som lyckats få igång EKG ännu? Är nyfiken på lite realtidsfeedback!

Funkar klockrent! Längtar efter att slå över i förmaksflimmer så man testar funktionen helt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2019-04-01 på 19:10, henrikda säger:

Funkar klockrent! Längtar efter att slå över i förmaksflimmer så man testar funktionen helt.

Jäklar asså! Kan du ge lite mer inputs kanske? Är väldigt nyfiken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...