Mons Postad 27 mars, 2019 Share Postad 27 mars, 2019 Jag har en besökare som har köpt en ny iPad. Vi gjorde en säkerhetsbackup på hennes gamla iPad till hennes MacBook Air. Därefter anslöt vi den nya iPaden till hennes MacBook Air och valde Ställ in från säkerhetskopia. Efter väldigt lång tid kom följande upp Sen kommer vi inte längre. Vi ansluter till iTunes och har provat med både Uppdatera och Återställ iPad Det enda vi ser på iPaden är att vi ska ansluta till iTunes Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen71 Postad 27 mars, 2019 Share Postad 27 mars, 2019 Testa detta. https://support.apple.com/sv-se/HT201444 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mons Postad 27 mars, 2019 Författare Share Postad 27 mars, 2019 45 minuter sedan, lappen71 säger: Testa detta. https://support.apple.com/sv-se/HT201444 Det där har vi provat flera gånger utan framgång. Om och om igen hamnar vi här Vi återskapar och vi uppdaterar, men lik förbaskat visar iPaden att vi ska ansluta till iTunes... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen71 Postad 27 mars, 2019 Share Postad 27 mars, 2019 Vad händer om ni sätter iPad:en i DFU-läge och börjar om? https://support.apple.com/sv-se/HT201263 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mons Postad 27 mars, 2019 Författare Share Postad 27 mars, 2019 22 minuter sedan, lappen71 säger: Vad händer om ni sätter iPad:en i DFU-läge och börjar om? https://support.apple.com/sv-se/HT201263 Vi har gjort allt det där utom att kontakta Apple-supporten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen71 Postad 27 mars, 2019 Share Postad 27 mars, 2019 Ja då får du kontakta Apple supporten för har du gjort allt det som Apple rekommenderar kan vi omöjligen hjälpa till. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mons Postad 27 mars, 2019 Författare Share Postad 27 mars, 2019 44 minuter sedan, lappen71 säger: Ja då får du kontakta Apple supporten för har du gjort allt det som Apple rekommenderar kan vi omöjligen hjälpa till. Allt det som Apple rekommenderar via er. Tack för all hjälp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.