Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med "Återskapade brev"


Tille

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har fått ett skumt problem med mail sedan jag uppgraderade till OS 10.14.2.

När jag skriver ett mail så skapas det mängder med mappar som heter "Återskapade Brev" i sidofältet. Under tiden jag skriver mailet så kan det bli 20-30 st sådana mappar. I var och en av dessa ligger kopior på det aktuella mailet. Jag har försökt lösa detta genom funktionen "Bygga om brevlåda", men utan resultat.

Dessa skapade mappar syns inte om jag loggar in i Telenors webmail, så det är något som sker i min mailklient på datorn.

 

Tacksam för idéer om hur detta kan lösas, kanske har någon annan råkat ut för det..

 

//Tille

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liknande problem tidigare.   Vet inte om tråden har någon lösning för dig. Använder du macOS mailklient eller någon annan? Sven

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, jag använder MacOS mailklient, men funderar på att försöka med att byta till någon annan.

Jag lyckades tyvärr inte lösa problemet med tråden ovan. //Tille

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johann strauss

Hej! Jag hade  samma problem efter en ominstallation av Mac OS. Jag fick rådet att går in i Biblioteket och letar efter återskapande brev i Mail systemet, och tar bort dom och det funkade för mig! hoppas att det löser sig för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om säker start och omstart inte löser problemet skulle jag prova ominstallation av Mojave. Backup först förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...