Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Watch 4


Sanne Loo

Rekommendera Poster

Har impuls  köpt en till mig själv men vet inte? Ni som har en har ni tyckt den är vad den lovar ?.?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

17 minuter sedan, Sanne Loo säger:

Har impuls  köpt en till mig själv men vet inte? Ni som har en har ni tyckt den är vad den lovar ?.?

 

Jag har ingen själv men är lite nyfiken på en med "cellular". Vilken modell  har du? Jag hade gärna kastat min iPhone och bara kört med klocka ? Synd bara att man inte kan skaffa ett abonnemang enbart för det. Men det kommer kanske. Förhoppningsvis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du det är nog bara den enkla modellen , står bara  Apple Watch 4 kostar fem tusen igentligen skulle jag köpa ett trådlöst keyboard , som jag skrivit om innan och medan jag stod och väntade på min tur stod jag och plockade med de där klockorna och jag fyller ju år idag oxå så tyckte jag väl att varför inte - har suttit och läst ganska mycke om den här modellen och den verkar  onekligen väldigt praktisk man behöver ju inte ha mobilen med sig som jag är alltid orolig att jag  ska tappa då  den var så dyr .

Även expediten skulle byta till den - vet inte om det var säljsnack men många byter nu? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, Sanne Loo säger:

Ja du det är nog bara den enkla modellen , står bara  Apple Watch 4 kostar fem tusen igentligen skulle jag köpa ett trådlöst keyboard , som jag skrivit om innan och medan jag stod och väntade på min tur stod jag och plockade med de där klockorna och jag fyller ju år idag oxå så tyckte jag väl att varför inte - har suttit och läst ganska mycke om den här modellen och den verkar  onekligen väldigt praktisk man behöver ju inte ha mobilen med sig som jag är alltid orolig att jag  ska tappa då  den var så dyr .

Även expediten skulle byta till den - vet inte om det var säljsnack men många byter nu? 

 

Ja men då har du väl modellen med e-sim iallafall. Om du nu inte behöver ha mobilen med dig men fortfarande kan ringa och ta emot samtal/sms:a? Har du Tre som operatör? Hur gör man för att liksom få igång e-sim:et då? Det blir väl en ytterligare kostnad på ditt nuvarande  abonnemang, eller hur löser man det?

 

Men vad är det som du inte är riktigt nöjd med då?

 

Klart det är säljsnack :P GRATTIS förresten ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå jag är helt supernöjd med den har kollat och gått genom en del  på den under dagen, det är lite extra kul att man kan skriva direkt på urtavlan med fingret  och skicka sms så enkelt. Man parkopplar klockan med sin mobil så allt eller det du vill ha i klocka ställer du in i mobilen,  appen watch finns mycke att välja på och ändra utseende osv.

jag har bara kontantkort som jag laddar - det står inget om kostnader som tillkommer 

så det tror jag inte. Jag har inte hunnit med allt ännu så det kommer säkert mer info ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag var osäker på igår var just för att det var ett impulsköp och ville ha lite info innan jag bröt förpackningen, men jag som sagt jättenöjd , den har ju så mycke bra funktioner - inte ett överflöd på onödiga saker som påtvingade spel m.m .

Tack för grattis hälsningen det var trevligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, Sanne Loo säger:

Jodå jag är helt supernöjd med den har kollat och gått genom en del  på den under dagen, det är lite extra kul att man kan skriva direkt på urtavlan med fingret  och skicka sms så enkelt. Man parkopplar klockan med sin mobil så allt eller det du vill ha i klocka ställer du in i mobilen,  appen watch finns mycke att välja på och ändra utseende osv.

jag har bara kontantkort som jag laddar - det står inget om kostnader som tillkommer 

så det tror jag inte. Jag har inte hunnit med allt ännu så det kommer säkert mer info ?

Det där handlade om modellen med e-sim. Operatören kan kräva ett separat abonnemang till det eller sälja det som en extratjänst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, lägger man på tre tusen till E- sim, det kan det nog vara värt beroende på om man vill ha. 

Dock skulle jag önskat att de som säljer dessa skulle vara lite mer pålästa om skillnaderna på de olika modellerna - det skulle ge mig som kund en större möjlighet att välja . Man lär sig av dyrköpta misstag ??

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...