Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köpte en iSight trots allt


CyberPet

Rekommendera Poster

OK, jag erkänner... jag impulsköpte en iSight till slut. Provade iChat AV med min DV-kamera men det var så bökigt med alla sladdar och alla arrangemang så det verkar vara mest till besvär. Typ sätta kameran på ett stativ, koppla ström till kameran så att batterierna inte dras ur på en gång och sen en firewire sladd till datorn. Många saker man kan snubbla över med andra ord.

 

Så nu har jag beställt en iSight efter att min kompis kommit och visat sin och hur smidig den är. Den är förvisso inte lika ljuskänslig som min DV-kamera, men det duger nog för chat i alla fall.

 

Apple skickade just meddelande om att kameran är levererad från fabriken.... åååh så spännande! :blush:

 

Nån fler som har iSight-kamera och iChat AV?

 

Jag anmälde mig på http://www.ichatfinder.com/ och har träffat många trevliga killar (bara en tjej :( )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojdå vad säger Ben nudå? ;)

En iSight skulle vart kul men just nu är inte suget efter den så himla stort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ben "uppgraderade" sin mobiltelefon, så jag antar att han fick dåligt samvete och tillät mig att köpa en leksak också. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ben "uppgraderade" sin mobiltelefon, så jag antar att han fick dåligt samvete och tillät mig att köpa en leksak också.  :lol:

Kan han se dig i sin mobil?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...