Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur placerar jag kalkylatorn ovanpå skärmen?


El-bueno

Rekommendera Poster

Hej, 

 

När jag har en sida uppe i Chrome och sedan aktiverar kalkylatorn i Finder då "swishar" Chrome bort från webbplatsen. Istället ser jag endast skrivbordet med kalkylatorn där. 

 

Jag skulle istället vilja att Chrome stannade kvar och kalkylatorn la sig ovanpå skärmen. 

 

Hur gör jag detta?

 

Bästa hälsningar,

El-bueno

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alix, 

 

Tack för ditt svar. Men det fungerar inte. Om jag använder cmd + tab "swishar" den ändå :(

 

Fler förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade Chrome i full skärm (då swishar den). När jag klickade på den gröna knappen uppe till vänster och förminskade fönstret litegrann då gick det att placera kalkylatorn ovanpå skärmen. 

Tack igen för din hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, El-bueno säger:

Jag hade Chrome i full skärm (då swishar den). När jag klickade på den gröna knappen uppe till vänster och förminskade fönstret litegrann då gick det att placera kalkylatorn ovanpå skärmen. 

Tack igen för din hjälp!

Appen Kalkylator är ett undantag som inte köras i helskärmsläge, men det går med normala appar, som Chrome. Om du vill köra två helskärmsappar samtidigt (på samma helskärm) så kan du titta här: https://support.apple.com/sv-se/HT204948

(Borde inte Apple göra så att man kan lägga småappar som Kalkylator flytande på helskärmar?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...