Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Missnöjd med min nya iPhone X


Snöman

Rekommendera Poster

Så dåligt är min iPhone X. Reklamerat 2 ggr inom 1.5 månader utan lösning. Samma problem fortsätter. Apple vägrar byta mot ny Mob, för att de har ingen resurs på den, fick jag höra när jag ringde Apple care. 

Kommer att slänga den mobilen i soptunnan snart. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Och?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 hours ago, Snöman said:

Så dåligt är min iPhone X. Reklamerat 2 ggr inom 1.5 månader utan lösning. Samma problem fortsätter. Apple vägrar byta mot ny Mob, för att de har ingen resurs på den, fick jag höra när jag ringde Apple care. 

Kommer att slänga den mobilen i soptunnan snart. 

Vad är felet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avbryter samtalet direkt efter man svarar. Händer vid 95 av 100 Samtalet. Skärmen dör ibland för några minuter, måste starta om. 

Dåligt ljud i högtalaren när man pratar. 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, Snöman säger:

Avbryter samtalet direkt efter man svarar. Händer vid 95 av 100 Samtalet. Skärmen dör ibland för några minuter, måste starta om. 

Dåligt ljud i högtalaren när man pratar. 

Gå till Apple/säljaren och kräv att få häva köpet. Din rätt. Om inte hotar du med att gå till Aftonbladet eller Expressen/GT/KvP och gråta ut. I sämsta fall kanske du får samma ersättning av tidningarna som du skulle ha fått för mobilen. 

Det finns tyvärr ingen forumsupport som kan rädda ditt måndagsexemplar. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, Snöman säger:

Avbryter samtalet direkt efter man svarar. Händer vid 95 av 100 Samtalet. Skärmen dör ibland för några minuter, måste starta om. 

Dåligt ljud i högtalaren när man pratar. 

 

 

Har du displayskydd på telefonen? Ta bort det. Har du provat byta SIM-kort?   När skärmen dött. Hur har du gjort för att starta om den? Software reset? Har du provat att återställa telefonen? När du nämner att Apple inte har någon "resurs på den" vad menar du då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Pocahontas changed the title to Missnöjd med min nya iPhone X

Redigerade rubriken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste vara fabrikationsfel för jag har aldrig varit med om de problemen med min iPhone X. Fungerar hur fint som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 minuter sedan, Alix säger:

Sanslöst! Betala en sjuhelvetes massa stålar och inte ens kunna ringa med fanskapet! ?

Men det är lugnt. Det är ju många som inte ens ringer med sina smarta telefoner. :totaltgalen:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

49 minutes ago, Pocahontas said:

Jäklar vad segt. Hoppas det dyker upp en lösning snart. Jag hade varit tokig om det inte funkade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...