Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Varför inget ljud i vissa enheter.


jan.s

Rekommendera Poster

Jag har förut bara fått sms i min iphone med ett pling. Fom nu har jag slagit på synkning, att sms skickas till dator, iphone och ipad och kan ses och även skicka nya sms från dessa i imessages.

 

Så långt gott. Men plinget när ett nytt meddelande/sms kommer hörs bara i min dator.

Kan någon förklara och hur ska jag få ljudet i alla enheter? Har provat att under inställningar-telefon slagit på så att det ska ringa i flera enheter men det verkar vara fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Normalt sett plingar det i den enhet du sist skickade ifrån. Plingar det i datorn och du inte tittar kommer det sen plinga på resten av dina enheter. Plinga på alla samtidigt kommer det inte göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ringa på fler enheter handlar om att när du har ett inkommande samtal så kommer alla enheter att ringa, och du har möjlighet att svara på vilken enhetet du vill. Jag har faktiskt så och tycker det är lite störande det räcker med att mobilen ringer, datorn behöver inte göra det också. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag märkte det och slog omedelbart av detta. Som du säger, det räcker med mobben. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...