Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple uppdaterar sin event-app lagom till 12 september


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

  • Svars 75
  • Created
  • Senaste svar

Ja, jag har tidigare läst att det kan bli både en ny 7:a och en 8:a. Det ska bli mycket intressant att se vad 8:an erbjuder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, knappt en vecka.

:D

 

Drygt att de knappt vet skillnaden på drygt och knappt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol:

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har tidigare läst att det kan bli både en ny 7:a och en 8:a. Det ska bli mycket intressant att se vad 8:an erbjuder.

Förmodligen samma som när Zlatan uppgraderade sitt tröjnunmer nu (#9 -> #10). “Same same, but different.” ^_^:ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen samma som när Zlatan uppgraderade sitt tröjnunmer nu (#9 -> #10). “Same same, but different.” ^_^:ThumbsUp:

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har tidigare läst att det kan bli både en ny 7:a och en 8:a. Det ska bli mycket intressant att se vad 8:an erbjuder.

 

det kan även bli utan nr... om jag minns rätt läste jag någonstans om iPhone X

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

det kan även bli utan nr... om jag minns rätt läste jag någonstans om iPhone X

Aha. Vart läste du det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den mest uppenbara nyheten på eventet är också den flest människor ser fram emot. Apple kommer tveklöst lansera minst en ny Iphone-modell, och om ryktena stämmer blir det den här gången tre olika. Två modeller som är uppdateringar av Iphone 7 och Iphone 7 Plus och kanske kommer kallas Iphone 7S och Iphone 7S plus, samt en helt ny modell med annan design och många nyheter. Den kommer enligt en del rykten heta Iphone 8, enligt andra Iphone Pro och enligt ytterligare andra Iphone Edition.

 

de länkar på Youtube med namnet iPhone X skall nog tas med en nypa salt

men du kan ju titta på dem

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=iFrThzv1jd8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den mest uppenbara nyheten på eventet är också den flest människor ser fram emot. Apple kommer tveklöst lansera minst en ny Iphone-modell, och om ryktena stämmer blir det den här gången tre olika. Två modeller som är uppdateringar av Iphone 7 och Iphone 7 Plus och kanske kommer kallas Iphone 7S och Iphone 7S plus, samt en helt ny modell med annan design och många nyheter. Den kommer enligt en del rykten heta Iphone 8, enligt andra Iphone Pro och enligt ytterligare andra Iphone Edition.

 

de länkar på Youtube med namnet iPhone X skall nog tas med en nypa salt

men du kan ju titta på dem

X såg ju fet ut. Men, tror vi på det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

det kan även bli utan nr... om jag minns rätt läste jag någonstans om iPhone X

Nu är X också en siffra, på latin, och utläses tio (eller ten på engelska). Precis som Mac OS X på sin tid. X kom efter 9.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är X också en siffra, på latin, och utläses tio (eller ten på engelska). Precis som Mac OS X på sin tid. X kom efter 9.

Så hur uttalar man Xerxes då om X är en siffra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är X också en siffra, på latin, och utläses tio (eller ten på engelska). Precis som Mac OS X på sin tid. X kom efter 9.

 

då har vi lite att välja på

iPhone 8

iPhone Pro

iPhone Edition

iPhone X

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhone 7s, iPhone 7s Plus och iPhone Pro. Det medföljer en stylus till den sistnämnda.

iPhone Pro vore intressant. Frågan är hur många tum den skulle vara och om iPad mini försvinner helt då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...