Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Thunderbolt till HDMI-sladd. Fast MiniDisplay port


Axelman

Rekommendera Poster

Googlat till hjärnan snurrar. Söker en Thunderbolt till HDMI-sladd och hittar en MiniDisplayport till HDMI-sladd till bra pris. Nu till det kluriga. Thunderbolt och MiniD har ju samma kontakt men inte samma funktion. Eller måste man ha en Thunderbolt till HDMI fast de ser lika ut....? Hittar inte svar på detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Googlat till hjärnan snurrar. Söker en Thunderbolt till HDMI-sladd och hittar en MiniDisplayport till HDMI-sladd till bra pris. Nu till det kluriga. Thunderbolt och MiniD har ju samma kontakt men inte samma funktion. Eller måste man ha en Thunderbolt till HDMI fast de ser lika ut....? Hittar inte svar på detta.

Jag köpte en sådan här häromdagen. Testade den med att ansluta en skärm till min mini och den fungerar (inför möjligheten att köra dubbla skärmar). Om den fungerar som TB vet jag inte, men det får man väl anta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte en sådan här häromdagen. Testade den med att ansluta en skärm till min mini och den fungerar (inför möjligheten att köra dubbla skärmar). Om den fungerar som TB vet jag inte, men det får man väl anta.

 

Frun behövde en till skolan så hon beställde en med två meter sladd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frun behövde en till skolan så hon beställde en med två meter sladd.

Ja, det går ju an så länge det är vinter, och halt ute. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det går ju an så länge det är vinter, och halt ute. :totaltgalen:

 

Thunderbolt ger blixtrande sladdar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...