Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

HP psc 750 problem


marquz

Rekommendera Poster

Hjälp!

 

Min gamla HP maskin vill inte funka med Tiger...

Har en gammal HP psc 750 med både skrivare, scanner o kopiator funktion, men sen jag installerade tiger så vill den inte funka.... , nåt som vet nåt som kan hjälpa?????

 

Är ju inte jätte förvånad över att det strular men det vore ändå skönt om det ville funka åtminstone ett tag till.... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Hej,

Har en HP PSC950 med samma problem. Jag var tvungen att gå in på HP's hemsida och ladda ner nya drivrutiner, det fanns dock endast engelska till Mac. Inga problem att hämta och packa upp. Problemet kom när jag skulle installera. Installationsprogrammet hittade inte skrivaren <_< , det löste jag med att ändra språk på skrivaren till engelska (drivisarna var engelska) då hittade den skrivaren. Sen kunde jag ändra tillbaka till svenska på skrivaren och nu fungerar det perfekt igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag lyckades oxå få min att funka efter ett tag, tills för nån vecka sen...............

Nu stoppar den utskrifterna helt plötsligt.... ibland kan jag skriva ut en tre fyra sidor och så helt plötsligt så stoppar den utskriften.

 

Vad kan detta bero på? nån som vet?

 

Det finns inga nya drivisar på hp´s sida heller......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...

Samma problem har jag med en HP psc 750.

Det går att skriva ut när skrivaren är nyinstallerad. Nästa gång man slår på datorn går det inte att skriva ut, ej heller om man växlar användare.

HP:s support tycker man ska avinstallera, lägga upp ett nytt användarkonto, och sen installera på nytt ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...