Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med internetåterställning


asaldes

Rekommendera Poster

Nu är det så att jag skulle sälja min mac idag, skulle bara återställa den till samma tillstånd som jag köpte den i.

så klart går allting fel, villa skivverktyget så har jag råkat radera "machintosh HD" filen är putsvek, hjälper inte att hålla in "cmd+R" för då kommer jag automatiskt till "startar internetåterställning", sen tickar den på efter ett tag får jag ett error meddelande "appel.com/support, error code -2003F" och sen händer inget,

 

försökte starta om den utan att hålla CMD+R då blir bara skärmen svart, så blinkar en mapp med ett frågetecken i allt förlänge... snälla hjälp mig, måste jag skicka in datorn på service elle rkan jag lösa detta själv?

post-77679-0-17754400-1447185017_thumb.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag upptäckte att internet recovery inte fungerade med OS X 10.11.1 och password på WiFi. Jag fick då ett liknande felmeddelande.

Med ethernetkabel ansluten (thunderbolt ethernet adapter) så fungerar det för mig.
Fungerar också med WiFi utan lösenord för mig.

Testa om du har samma problem, och det fungerar med ethernet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag upptäckte att internet recovery inte fungerade med OS X 10.11.1 och password på WiFi. Jag fick då ett liknande felmeddelande.

Med ethernetkabel ansluten (thunderbolt ethernet adapter) så fungerar det för mig.

Fungerar också med WiFi utan lösenord för mig.

Testa om du har samma problem, och det fungerar med ethernet.

 

Tack som fan för tipset, ska springa imorgon direkt när dom öppnar o se ifall det hjälper! Återkommer imorgon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...