Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

To-do lista för organisation/företag


mack4n

Rekommendera Poster

Hej,

 

Är på jakt efter en app likt en to-do lista - fast för flera användare. Listan kommer innehålla projekt som man kan bocka av efterhand de är färdiga. Endast en administratör ska kunna lägga till användare och tilldela dessa projekt. Administratören ska sedan få notiser om när någon användare bockat av ett projekt, dvs blivit färdiga med det projektet. Användarna ska endast kunna se sina egna projekt och ingen annans. De ska endast kunna markera projektet som färdigställt/pågående, inte kunna lägga till nya etc. Administratören ska enkelt kunna få en överblick över pågående projekt och status via dess inloggning.

 

Har ni några tips? Jag betalar gärna så länge det är bra och fungerar som jag vill.

 

Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte hållt på ngt alls med sånt, men det finns ganska många program som är (olika) bra - även webbaserade. Om det här kan vara nåt.

 

The Top 6 Free and Open Source Project Management Software for Your Small Business - Capterra Blog

 

https://duckduckgo.com/?q=project+managment+software

https://duckduckgo.com/?q=todo+list+enterprise

 

Sen finns det att installera på ngn lokal server. Kika t ex på Atlassian, som eg kanske mer är till för när man jobbar i grupp med mjukvara (programmering), men de har olika delar man kan köra separat, så det finns säker nån som skulle kunna passa där. JIRA Service Desk kanske? Fast det är ganska mkt mer än bara en todo-lista, men de flesta är det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipsen.

 

Innan jag skrev här testade jag flertalet liknande webbaserade mjukvaror. Många av dessa har även app alternativt mobilanpassad sida. Jag får i princip det jag letar efter - men mycket annat också som tyvärr ställer till det för medarbetarna. Det ska vara väldigt simpelt för användarna, får gärna vara avancerat för administratörerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...