Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köp och Sälj verkar vara rent ut sagt DÖD


Tarok

Rekommendera Poster

Konstigt på ett ställe där dom som använder Mac dagligen håller hus inte verkar vara speciellt intresserade av Köp och Sälj, själv vet jag inte varför, men på Tradera och Blocket finns det rätt så mycket, sen att det dom ibland vill ha för en begagnad Mac kan vara i värsta laget, Tradera är överlägset bäst, där speglas varans rätta pris för stunden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl svårt att få mer initierade att lätta på plånboken till de priser som en del mindre insatta faktiskt är beredda att betala. Jag sålde en gammal gisten PowerBook G4 på Tradera för 125 kronor. Makalöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är faktiskt roligt att det finns dom som vill ha äldre Mac Datorer, själv blir jag svag och lättar på plånboken om det dyker upp datorer som är i original kartonger med manualer och allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det kanske kan vara frestande. Min PB var nog snarare påfrestande. Bara en minnesslot fungerade, och den fungerande läste bara in halva RAM-mängden, tangentbordet gick i vågor och saknade U-knappen, det fanns en vit tryckskadepunkt på skärmen, och det satt en 10 GB glashårddisk i från en ännu äldre Ibook G3. Ändå fick jag 125 spänn. Det kanske var för att det följde med en laddare och en äkta retail Tiger OS X-skiva... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...