Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Få hjälp av en som jobbar på Apple!


hackmac

Rekommendera Poster

Hej alla Mac användare!

Som t konsult på Apple tänkte jag nu (mest som tack för att detta forum hjälpte mig otroligt mycket när jag var nyanställd) hjälpa er med det jag kan. Har du frågor/problem/funderingar är det bara att fråga!

 

Exempel på saker du kan få hjälp med:

Vill du köpa en apple produkt kan du få tips om hur du går tillväga för att få rabatt.

 

Har du fått problem med en produkt som saknar garanti går det att gå runt.

 

Jobbar även väldigt nära svenska leverantörer så skulle du till exempel vilja förbättra ditt abonnemang får du hjälp om vad du gör för att få ett bättre och billigare abonnemang.

 

OBS: Har väldigt lite info om nya produkter som släpps då vi utbildas i de bara någon vecka innan release. Kan dock svara på det lilla jag vet ifall någon undrar över en osläppt produkt.

 

Vissa frågor kan jag inte svara på direkt i forumet men skriv i forumet så pm:ar jag!

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rabatt får man aldrig såvida man inte är student.

 

Om man saknar garanti är Apple det sista företaget som skulle ersätta ändå.

 

Hela din idé verkar inte rumsren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla Mac användare!

Som t konsult på Apple tänkte jag nu (mest som tack för att detta forum hjälpte mig otroligt mycket när jag var nyanställd) hjälpa er med det jag kan. Har du frågor/problem/funderingar är det bara att fråga!

 

Exempel på saker du kan få hjälp med:

Vill du köpa en apple produkt kan du få tips om hur du går tillväga för att få rabatt.

 

Har du fått problem med en produkt som saknar garanti går det att gå runt.

 

Jobbar även väldigt nära svenska leverantörer så skulle du till exempel vilja förbättra ditt abonnemang får du hjälp om vad du gör för att få ett bättre och billigare abonnemang.

 

OBS: Har väldigt lite info om nya produkter som släpps då vi utbildas i de bara någon vecka innan release. Kan dock svara på det lilla jag vet ifall någon undrar över en osläppt produkt.

 

Vissa frågor kan jag inte svara på direkt i forumet men skriv i forumet så pm:ar jag!

 

:)

Ursäkta en annan. På mina 10 år + på detta fourm har ingen sagt sig vara Appleanknuten officiellt och erbjudit hjälp. Det rödmarkerade får mig att undra vem du är och vad du håller på med. Med den rigoröst hårda inställningen Apple har haft undrar jag om inte en sådan sak kan ge dig sparken om det upptäcks. Det är ju inte direkt inom ramarna om man säger så....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"hackmac" ?

 

hahaha

 

konsult på Apple?

 

hahaha

 

Lägg ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Tror det är för sent nu men det hade varit intressant att dra ett PM och se vad som hände. Ungefär som man gör med nigeriabrev och de där snubbarna som ska ta bort virus från ens dator över telefon.

 

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...