Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Itunes - var hamnar musik som laddas ner


tomo53

Rekommendera Poster

Låter korkat, men... Jag skulle ladda ner U2 som var gratis i samband med Apple Eventet i går. Har inte använt Itunes ännu. Så jag har loggat in och allt sånt. För att ladda ner albumet ska jag klicka på Icloud ikonen men det finns ingen ikon att klicka på. Har letat i alla menyer, loggat in på Icloud men finner inget. Försår väl inte sambandet mellan alla delar som har med Itunes att göra. Jag har lagt till min dator så den är autoriserad.

 

Vad gör jag sen för att få in albumet i min musiklista i Itunes?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får tillägga att musiken finns i Icloud emligt informationen. Men förstår inte hur jag gör sedan förutom att spela upp den direkt. Vill ju ha albumet i biblioteket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som man laddar ner från iTunes hamnar i iTunes-biblioteket som ligger på hårddisken. Normalt ska man inte titta i denna mapp direkt, utan man tittar på innehållet genom iTunes. Så iTunes behöver användas ja... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tog lite tid innan jag till det. Villade bort mig med Icloud och Itunes och alla inloggningar hit och dit, men nu ska det vara ordning på torpet. Det var ju lagom att träna på ett gratisalbum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...