Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur tömmer jag mitt saldo?


TeddyMcSwag

Rekommendera Poster

TeddyMcSwag

Jag vill byta region på mitt itunes-konto, men jag kan inte göra det för ens jag har tömt mitt saldo.

 

Tyvärr har jag EN enda krona på mitt konto, som jag inte kan spendera på något sätt.

 

Finns det något att köpa för en krona, eller kan jag bli av med den på annat sätt? All hjälp mottages tacksamt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror man kan ge bort den till någon annan, som en "present". Jag fick nämligen en sådan "present" av en kompis för något år sedan... Kolla, det bör fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TeddyMcSwag

Jag tror man kan ge bort den till någon annan, som en "present". Jag fick nämligen en sådan "present" av en kompis för något år sedan... Kolla, det bör fungera.

Tyvärr fungerade inte detta, eftersom presenten tydligen måste vara mellan 100 och 1000kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Det går inte att fylla på då? Några kronor så du kommer upp till ett belopp du kan köpa något för och på så vis bli av med pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr fungerade inte detta, eftersom presenten tydligen måste vara mellan 100 och 1000kr

Fyll på ditt konto med 100 kr och se det i present till någon som antingen ger dig lite kontanter i present eller ger tillbaka pengarna när du har flyttat kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...