Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köpa iPhone 5S grå eller vänta ?


Jontzz99

Rekommendera Poster

Helt plötsligt efter att sett bilder på vad ja tror är iphone 6 så känns 5S helt plötslig gammal ut... Frågor är man ska vänta på den .... Uuusch nu blev de svårt igen ...

Var har du sett dessa bilder? Vem har "läckt" dem? Länk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en 4s nu som fungerar felfritt , saken är att jag är sugen på en ny mobil alltså en 5S , men ska man köpa den eller vänta på iPhone. 6?

haft en 4s i flera år fungerat klockrent.skaffade en 5s nyligen och sedan dess har jag inte haft kontakt med någon av mina bluetooth enheter en jäkla massa besvär och inte verkar nån kunna lösa det heller.Fått tipset att" uppgradera bilen" och liknande.Hittils är jag måttligt imponerad av 5s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En två sidor lång tråd om skillnaden mellan telefonerna och ingen har nämnt den bästa prylen med 5s: fingeravtrycksläsaren! Den är ju underbar, funkar perfekt. Gör telefonen lika enkel att använda som om den vore olåst. Retar mig numera på min tjänste-4s som känns väldigt gammaldags med lösenkoden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Nu har ju s5 kommit ... Suck nu blev det ännu värre beslutsångest ... Den har ju en del "häftigare" saker som inte 5s har , bland annat : batteri save, HD- upplösning ,16 megapixlar osv.

 

Har själv en iphone 4 och en ipad 4 men hur stor skillnad är det mellan samsung HD skärmar och iPhones retina?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har ju s5 kommit ... Suck nu blev det ännu värre beslutsångest ... Den har ju en del "häftigare" saker som inte 5s har , bland annat : batteri save, HD- upplösning ,16 megapixlar osv.

 

Har själv en iphone 4 och en ipad 4 men hur stor skillnad är det mellan samsung HD skärmar och iPhones retina?

Vid vilka situationer har du nytta av de 16 miljoner pixlar du anför som ett argument för Samsung Galaxy S5?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har ju s5 kommit ... Suck nu blev det ännu värre beslutsångest ... Den har ju en del "häftigare" saker som inte 5s har , bland annat : batteri save, HD- upplösning ,16 megapixlar osv.

 

Har själv en iphone 4 och en ipad 4 men hur stor skillnad är det mellan samsung HD skärmar och iPhones retina?

 

 

Plastjunk...passar i återvinningen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här handlar det nog inte om vilken nytta som man har utav skärmen, det är väll mer upplevelsen som påverkas, samt att den helt enkelt har en bättre skräm. Ja, designen oss s5 är likt ett plåster faktsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Köpte en 5S , galet nöjd förutom några småsaker

- hemknappen låter mer

- knapparna sitter lösa

- batteritiden är kass.

Vad kan jag göra för att batteri tiden ska blir bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte en 5S , galet nöjd förutom några småsaker

- hemknappen låter mer

- knapparna sitter lösa

- batteritiden är kass.

Vad kan jag göra för att batteri tiden ska blir bättre?

Batteritiden går inte att påverka så mycket i iPhones tyvärr. Sänk ljusstyrkan, stäng av bluetooth, AirDrop, platstjänster osv. Ställ in så att e-posten synkas mer sällan. Allt detta gör en del skillnad men du kommer aldrig få någon enastående batteritid. Synd att du skippade S5an. Den är ett klart bättre köp i dagens läge, men 5S är absolut ingen dålig mobil.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...