odfdae Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Finns för nedladdning Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebben Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Inte här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silverfox Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Här rullar det på. Inga problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stereotypen Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Inte hos mig..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anonymacy Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Kickar igång direkt... *sweeeeeeeeeeeet!!!* [i falsett] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Impedance Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Jag "hittade" iOS 7.0.3 genom att slå av WiFi, gå till "Inställningar/Programuppdatering" (dök då upp), slog på WiFi igen å laddade ner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krokove Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Uppdaterat o klart ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsson Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 märker ni ngn förändring på kompassen efter uppdateringen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan N Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Tyckte det va skönt att slippa se "Dra för att låsa upp" när man ska låsa upp den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esping Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Tyckte det va skönt att slippa se "Dra för att låsa upp" när man ska låsa upp den. Va? Min 4S har kvar det. Har du ändrat någon inställning för att "bli av" med det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stetch Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Va? Min 4S har kvar det. Har du ändrat någon inställning för att "bli av" med det? Gäller bara iPhone 5S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemini II Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Tyckte det va skönt att slippa se "Dra för att låsa upp" när man ska låsa upp den. Va? Min 4S har kvar det. Har du ändrat någon inställning för att "bli av" med det? Jag tänkte precis fråga detsamma, alltså om det behövs någon inställning som jag missat för på min 5:a är den kvar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esping Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Gäller bara iPhone 5S. Aha! Då får man kolla det när man fått sin nya då. Förhoppningsvis imorgon :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jern Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Någon som hunnit testa "iCloud Keychain"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemini II Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Gäller bara iPhone 5S. Aha! Då får man kolla det när man fått sin nya då. Förhoppningsvis imorgon :-) Ok. Säger detsamma som ovanstående, alltså förhoppningsvis i morgon får jag testa det, dvs att slippa "Dra för att öppna iPhone 5S". Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Någon som hunnit testa "iCloud Keychain"? Ja hurså? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bpl Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Någon som hunnit testa "iCloud Keychain"? Funkar prima! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bpl Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Det verkar som att synkade notifieringar fungerar i 7.0.3? I 7.0.2 fungerade det inte för mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fred6633 Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Det verkar ha gjort gott. Tidigare kunde alla meddelanden vara borta eller så kunde det gå dagar innnan ett meddelande syntes. Ett meddelande kunde finnsa på iPaden men inte på iPhonen. Nu känns det stabilt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emelieb7 Posted October 28, 2013 Share Posted October 28, 2013 Hej! Jag har för ett tag sen uppdaterat till ios7.0.3 Straxt efter uppdateringen fick jag direkt problem! Wifi är gråtonad, vilket innebär att jag inte kan varken kan sätta på eller ens röra den. Är det någon mer som har fått detta problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macki81 Posted October 29, 2013 Share Posted October 29, 2013 http://support.apple.com/kb/TS1559?viewlocale=sv_SE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.