Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Amazon erbjuder rabattt på Tiger


iMartin

Rekommendera Poster

Amazon.com erbjuder en rabatt på 35% på förhandsbeställningar av Tiger. Erbjudandet gäller tom 31 maj, kanske det skvallrar om release-datum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi får väl se nästa fredag.... :vissla:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:vissla: :crossfingers: :vissla:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:vissla:  :crossfingers:  :vissla:

:lol::lol::lol:

 

Du får tolka Pocas kristallkula hur du vill

 

Jag väntar till Juni :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det är isf inga probs att installera en version köpt från USA i min burk? Tänker tangentbord o annan lokalisering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det är isf inga probs att installera en version köpt från USA i min burk? Tänker tangentbord o annan lokalisering.

Nä det är i stort sett samma skivor i hela världen. Har själv en amerikansk "skiva" som jag "kommit över" :blush::D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Macnytt skriver idag..

 

http://macnytt.se/news/8696

.... " Mac OS X 10.3.9-uppdateringen är dessutom nära att släppas. Combo-uppdateringen skall tydligen ligga på 113 MB i filstorlek. Alltså den uppdaterare som kan uppdatera samtliga Panther-versioner till 10.3.9. "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, egentligen är jag ju inte så tvärsugen på just Tiger, hittar mina filer lätt utan Spotlight och så, men en del grejer jag gör kräver nåt högre än 10.2...ingen som vill sälja ett ex av Panther till mig för en billig penning eller åtminstone vet var det finns folk som vill? :o Känns lite lätt menlöst att betala nästan 1500 kr för det nytt om det snart ersätts....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, egentligen är jag ju inte så tvärsugen på just Tiger, hittar mina filer lätt utan Spotlight och så, men en del grejer jag gör kräver nåt högre än 10.2...ingen som vill sälja ett ex av Panther till mig för en billig penning eller åtminstone vet var det finns folk som vill?  :o Känns lite lätt menlöst att betala nästan 1500 kr för det nytt om det snart ersätts....

Visst, man hittar kanske sina filer. Men spotlight indexerar ju också innehållet i filerna.

Den söker igenom hjälpfiler, och system inställnngarna.

Alla dina mejl och adress boken.

Glöm heller inte bort exif- och iptc-informationen i dina bilder.

 

Plus att den har en plugin teknik som gör att andra programutvecklare kan bygga in sina applikationer mot Spotlights motor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst, man hittar kanske sina filer. Men spotlight indexerar ju också innehållet i filerna.

Den söker igenom hjälpfiler, och system inställnngarna.

Alla dina mejl och adress boken.

Glöm heller inte bort exif- och iptc-informationen i dina bilder.

 

Plus att den har en plugin teknik som gör att andra programutvecklare kan bygga in sina applikationer mot Spotlights motor.

"1984". :vissla:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol:  :lol:  :lol:

 

Du får tolka Pocas  kristallkula hur du vill

 

Jag väntar till Juni :rolleyes:

Tror inte det :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol:  :lol:  :lol:

 

Du får tolka Pocas  kristallkula hur du vill

 

Jag väntar till Juni :rolleyes:

Tror inte det :P

Okey då... jag väntar med köp av Tiger när den ingår i min nya G5:a när den nu kommer

men jag kommer att sitta klistrad framför datorn när Steve visar upp den ... om det är på WWDC i Juni eller Januari Expot nästa år spelar ju ingen roll... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...