Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fler nyheter på MacWorld.se


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

Från och med i dag har vi som ni kanske märkt utökat vår nyhetsbevakning på MacWorld.se, som en del i en större satsning. Numera levererar vi åtta färska Macnyheter varje vardag och två varje helgdag. 44 nyheter i veckan men andra ord, året om. Andra delar i vår nysatsning är en redesignad sajt, som följer samma formspråk som det nya forumet.

 

Och för er som undrar varför det nya forumet dröjer kan jag berätta att vi har lite tekniska problem som vi hoppas ska lösas under morgondagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni har varit duktiga helt klart.

Förändringar ska man göra, om de sen är till det bättre eller sämre återstår att se.

 

Har det nya numret av Mac World kommit ut förresten? nr 3...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni gör ett kanonjobb Andreas. Både tidningen och sajten blir bara bättre och bättre!

 

Så mycket tid som jag har ägnat senaste MW tror jag aldrig att jag har plöjt ner i någon publikation av detta slaget tidigare.

 

Men när det gäller nyheter på sajten: Borde inte mängden nyheter bero på vad som händer i macvärlden snarare än ett fast antal varje dag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni gör ett bra jobb på Macworld. Vore dumt att säga något annat. :):cake: :tummeupp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På studiecirkeln igår visade en upp numret med artikeln om iPod och hur ,man undviker krascher mm.

Hon hade köpt ett lösnummer.

Till min förvåning var det ingen av de tio närvarande mer än jag som prenumerade på MacWorld.

 

Klart ni ska göra det sa jag, springa och leta i affärer, när ni kan få den i brevlådan.

En hade slutat prenumera, för att han inte tyckte att den var bra.

-Hur länge sen då? frågade jag..

-3 år sedan.

-Jisses, den är tredubbelt bättre sen dess svarade jag, ny redaktion, bättre artiklar mm.

Sen tipsade jag om möjligheten att få fina presenter om man tecknar en prenumeration :P

 

 

När kommer nr 3?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

Härlig historia Poca! Du är en sann ambassadör! :tummeupp:

Nummer tre ska finnas hos prenumeranter 1 april.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Ni gör ett kanonjobb Andreas. Både tidningen och sajten blir bara bättre och bättre!

 

Så mycket tid som jag har ägnat senaste MW tror jag aldrig att jag har plöjt ner i någon publikation av detta slaget tidigare.

 

Men när det gäller nyheter på sajten: Borde inte mängden nyheter bero på vad som händer i macvärlden snarare än ett fast antal varje dag?

Tackar ödmjukast för detta! :blush:

 

Angående nyheterna så finns det massor att skriva, det händer mycket i Macvärlden varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anton Österberg
Och för er som undrar varför det nya forumet dröjer kan jag berätta att vi har lite tekniska problem som vi hoppas ska lösas under morgondagen.

Exakt vad för problem har ni stött på? Inte för att jag tror att ni inte kan lösa det själv, men jag är lite nyfiken... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Numera levererar vi åtta färska Macnyheter varje vardag och två varje helgdag.

Jag tycker det låter idiotiskt att bestämma att man ska publicera si och så många nyheter om dagen. Tänk omde tinte händer något en dag, ska ni ta med något gamalt då?

Eller om det är tvärrt om, det händer jättemycket en dag, tar ni bara med 8 av de sakerna då?

:blush::sorry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Jag tycker det låter idiotiskt att bestämma att man ska publicera si och så många nyheter om dagen. Tänk omde tinte händer något en dag, ska ni ta med något gamalt då?

Eller om det är tvärrt om, det händer jättemycket en dag, tar ni bara med 8 av de sakerna då?

:blush:  :sorry:

Det är riktlinjer. I bland kanske det bara blir sju, i bland blir det tio.

Sedan får du tycka att det är hur idiotiskt som helst. Alla nyheter är ju gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det låter idiotiskt att bestämma att man ska publicera si och så många nyheter om dagen. Tänk omde tinte händer något en dag, ska ni ta med något gamalt då?

Eller om det är tvärrt om, det händer jättemycket en dag, tar ni bara med 8 av de sakerna då?

:blush:  :sorry:

Det är riktlinjer. I bland kanske det bara blir sju, i bland blir det tio.

Sedan får du tycka att det är hur idiotiskt som helst. Alla nyheter är ju gratis.

Är det riktilinjer, är jag helt med på noterna, men om det var exakt "så ska det vara, även om vi måste skriva om moster agdas nya tandställning" är det idiotiskt.

Sällan jag läser nyheterna, så jag ser inte hur många det är varje dag :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är betydligt högre aktivitet på forumet nu och har varit i någon vecka. Kul! Spännande med ett nytt forum. Undrar hur det blir!! HEJA!! HEJA!! HEJA!! HEJA!! HEJA!! HEJA!! HEJA!! HEJA!! HEJA!! HEJA!! (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Jag tycker att det är bra att ni även har lite bevakning på helgerna. :tummeupp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Simon Grabiec

Alltid kul att någon uppskattar ens helgarbete! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid kul att någon uppskattar ens helgarbete!  :D

141829[/snapback]

Fortsätt gärna med att jobba helger... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...