Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Import av .PST-fil från Outlook för PC


jankr
 Share

Rekommendera Poster

Jag har precis bytt från PC till Mac och är nöjd på alla sätt förutom att jag inte kan importera mina gamla mejl från Outlook. Jag känner till konverteraren från Microsoft som läser PST-filer, men den kan bara importera filer som är skapade i Outlook för Mac. Finns det något sätt att få med sig historiken till Mac`en?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

:( Hej!

Jag har precis samma problem. Jag försöker få över mina mail från Outlook 2003 för win till min PB G4 där jag kör Entourage.

Eftersom jag inte kör min Outlook-mail över någon Exchange server så kan jag inte använda funktionen med Exchangeimport som ju ska kunna gå...

 

Jag är DESPERAT

Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Hej och välkommen hit. :)

 

Tyvärr är Microsoft produkter utformade så att det inte ska vara enkelt att byta till andra program och absolut inte till andra datorer och få med sig e-posten.

 

Kanske kan man dra e-posten från Outlook (PC) till en mapp, föra över mappen till MAcen och därefter dra in i e-postprogrammet där.

Redigerad av Qwerty
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njaa finns möjligheter att importera pst filer till Entourage..

Kolla här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njaa finns möjligheter att importera pst filer till Entourage..

Kolla här.

145878[/snapback]

 

 

Kollade på det men det programmet funkar bara för import av pst-filer från Outlook 2001 för Mac.

Däremot så hittade jag ett program som funkade hyggligt på www.littlemachines.com Kostade 10 USD. Hyfsat därför att det inte funkade att konvertera stora bibliotek. Ex.vis mappen Sickade som i mitt fall innehöll 6000+ mail.

 

Hälsn

Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 14 years later...

Outlook PST Mailbox Converter Tool Den här programvaran hjälper till att konvertera PST-fil till populära filtillägg som EML / EMLX / MSG / VCF & MBOX. Denna programvara stöder Outlook-databas Konvertering till flera e-postklienter Outlook Express, Apple Mail, Thunderbird, Window Live Mail. PST Converter stöds MS Outlook 2002, 2003,2007,2010 eller 2013 format. Detta verktyg Stöd Windows 8/10 / XP / Vista.

 

För mer information besök här: - http://www.pstconverter.filefixutility.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...