Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny Versiontracker


Nissen

Rekommendera Poster

Såg detta, trodde först att det var min feber som gjorde att jag såg syner, men då är vi två som sett det i alla fall ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var inte alls nöjd faktiskt, nej usch, den nya designen går bort. rent och enkelt ska det vara när man letar program!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt. En sak som är irriterande är att när man klickar på "Visit developer's site" på något program så kommer man inte direkt till den sidan utan det blir som att man ska ladda ner en fil... Så var det ju innan också, men jag tycker bara att det är löjligt att de har gjort det så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt. En sak som är irriterande är att när man klickar på "Visit developer's site" på något program så kommer man inte direkt till den sidan utan det blir som att man ska ladda ner en fil... Så var det ju innan också, men jag tycker bara att det är löjligt att de har gjort det så.

Håller med, nu har jag iofs präntat in att gå vägen via about developer och sedan klicka på hemsidan som visas där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använd Macupdate istället. Snälla.

Motivation? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de skulle individualiserat varje avdelning så den fick karaktäristisk design....osx-aqua...windows-skitfult...osv. det hade vart rätt spännande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anton Österberg
de skulle individualiserat varje avdelning så den fick karaktäristisk design....osx-aqua...windows-skitfult...osv. det hade vart rätt spännande.

Haha... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sidan ser väl okej ut men inte mer ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Motivation? -_-

Macupdate är snabbare. Macupdate har mindre irriterande reklam. Macupdate länkar direkt till nerladdningsbara filer och utvecklarnas hemsidor, istället för till en liten fånig sak som bara vidarebefordrar en.

 

Och nu... Macupdate ser inte ut som en kattspya.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...