Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Se vilken app som drar mest internet?


Taralom

Rekommendera Poster

Jag har 3GB internet till mobilen, men de två senaste månaderna har det tar slut på ca 7 dagar utan att jag använt 3G mer än vanligt. Jag ringde Telia som jag har abonnemang hos, och där kollade de och sa att det verkade som att jag hade ngn app som skickade extremt mkt data (är inte så insatt så är lite osäker, men tror det var så). Har försökt ta bort de appar jag tror det skulle kunna vara, men det tar slut på en gång igen efter att jag köpt 1GB till. Men skulle det på något vis gå att se vilken app som drar mest internet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns appar som håller koll på hur mycket data olika appar använder över nätverket, tex Onavo Count. men det finns säkert flera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag råkade ut för samma sak jag upptäckte efter ett tag att det var mail klienten som skickde ett mail hela tiden det hjälpte inte att starta om utan jag fick stänga ner kontot och starta om Du kan se om mailklienter skickar meddelande när Du skall kolla mail

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trust 100: oj det är nog det, när jag går in i mejlen står det alltid längst ner "skickar 1 av 1". Måste jag alltså radera min mejl eller vadå? :/ känns lite jobbigt isf eftersom jag har en hel del mejl jag skulle behöva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg att jag inte behövde radera själva mejlkontot utan bara kontot på mejlappen haha, men nu är det fixat iaf! Att jag inte tänkt innan på att det kunde vara mejlet... Tack för hjälpen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...