Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Instagram för iPad


Gäst

Rekommendera Poster

Har du sökt på iTunes Store?

 

Vad jag kan se finns det flera men inte gjorda av själva Instagram

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har faktiskt ingen iPad än utan tänkte lägga en beställning på en nu. Eftersom jag inte har iPhone än (ska också köpa) så tänkte jag om jag kan använda Instagram på min iPad också. Sökt lite på YouTube nu och ser flera som ha Instagram på sin iPad och som även fotar och postar på Instagram med sin iPad. Så det finns alltså Instagram appar för iPad även om de inte är officiella från Instagram.

 

Vilken app är bäst? Kan folk ge apparna omdömen eller är det bara för mig att prova samtliga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instapad heter den

 

finns här på itunes

Instapad är en "galleri-app", du kan titta på andras bilder men den har ingen kamera eller uppladdningsfunktion.

 

Becka, det finns ingen Ipad-version av Instagram, men du kan ju även använda Iphone-versionen om du vill/måste.

Iphoneappar ser inte så kul ut på en Ipadskärm, men de fungerar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Becka, det finns ingen Ipad-version av Instagram, men du kan ju även använda Iphone-versionen om du vill/måste.

Iphoneappar ser inte så kul ut på en Ipadskärm, men de fungerar...

 

Ah, jag kollade på flera YouTube videos och kom fram till att de använde Instagram för iPhone.

Jag tycker inte det ser så dåligt ut ändå.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instapad är en "galleri-app", du kan titta på andras bilder men den har ingen kamera eller uppladdningsfunktion.

 

Becka, det finns ingen Ipad-version av Instagram, men du kan ju även använda Iphone-versionen om du vill/måste.

Iphoneappar ser inte så kul ut på en Ipadskärm, men de fungerar...

det är sant! ta bilderna med instagram för iphone och titta på dem med instapad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...