Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Använda Imac-skärm som TV


carnebrnt

Rekommendera Poster

Hej på er!

Har kollat runt lite på olika mac forum men hittar inte det jag söker, så tar mig tiden till att fråga här istället.

 

Har funderat ett tag på att beställa en iMac och undrar då om jag skulle kunna använda den till något annat än att ha den som dator. Skulle jag kunna ha den som TV-skärm också? Har ett ganska litet rum så för mig skulle det vara toppen att kunna ha samma skärm till både dator och TV. Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ledsen att den här tråden kom i fel kategori. Är ny här så förstår inte heller hur man byter eller tar bort inlägget så att jag kan byta. Anyone?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ledsen att den här tråden kom i fel kategori. Är ny här så förstår inte heller hur man byter eller tar bort inlägget så att jag kan byta. Anyone?

Inga problem, jag flyttar tråden. /moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har nöjt oss med play-tv på vår 27" iMac sedan flera år tillbaka, fungerar hur bra som helst (särskilt för oss som bor trångt).

Nu läggs ju hela SVT-utbudet ut direkt fom februari dessutom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill du koppla in den till kabel-tv eller vanlig antenn? Har du i så fall något abonnemang, eller bara fria kanaler?

 

Jag är lite dålig på det där, men vi har en boxer med hur många kanaler som helst. Har runt 4 stycken i hela huset. Tror vi kör på Viasat om det har någon betydelse..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har nöjt oss med play-tv på vår 27" iMac sedan flera år tillbaka, fungerar hur bra som helst (särskilt för oss som bor trångt).

Nu läggs ju hela SVT-utbudet ut direkt fom februari dessutom.

 

Åh vad skönt att höra! Då kanske man ska satsa på det då.. Kollar ju inte så mycket på tv förutom standard kanalerna och MTV.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga problem, jag flyttar tråden. /moderator

 

Tack så mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...