Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Stör ej" aktiveras felaktigt.


MackanL

Rekommendera Poster

Jag har utan problem använt mig av funktionen "Stör Ej" på

Min iPhone. Nu när jag vaknade i morse så var den aktiverad, dvs symbolen tänd trots att den ska

gå av vid ett viss klockslag på morgonen. Någon som vet vad det kan bero på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar. Jag har testat alla olika tips på lösningar, men inget fungerar. Får helt enkelt vänta på en uppdatering. Synd. Jag gillar funktionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt problem visade sig inte förrän idag. Jag gick in under inställningar och slog av "Stör ej", då återgick den till att visa "Schemalagt...".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skumt. Samma hände mig idag. Måste ha ngt med dagens datum att göra?

 

Edit: och hade jag läst Tellys länk hade jag ju vetat att det var ett datumproblem. Pinsamt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stör ej har en bra finess att den kan släppa igenom samtal från favoriter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder "Stör ej" för att släppa igenom vissa samtal när jag är upptagen. Om natten lägger jag telefonen i flygplansläge så antennen är avstängd.

Jag kan tänka mig att det är en bra funktion om man exempelvis har sin mobil som en jobbmobil också, och på dagen tillåter man alla samtal men på kvällen så har man bara för sin familj och närmaste vänner som man då har på Favoriter..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte om det beror på stör ej-funktionen eller inte men kalendern i notiscentern beter sig konstigt. En kalender som jag tidigare har prenumerat och valt att inte visa, visar sig i notiscentret men inte i kalender-appen. Sen har jag lagt den högst upp men nu när jag får en ny notis så har alla notiser hamnat över kalendern. Jätteskumt. Jag ser inget fel i notiscentret heller. Det e precis likadant på min iPad oxå. Har 6.0.1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten följdfråga.. varför använder man "stör ej"? Varför inte bara stänga av ringsignalen? :ermm:

Har man som jag även vibration så måste man in och mecka på fler ställen för att inte bli störd på natten (eller vid annan tidpunkt). Och stör ej går att schemalägga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur man kan fixa buggen?

Jag vill gärna att min fungerar som den gjorde förut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar inte för mig heller så de har väl inte lyckats fixa buggen än :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var tvungen att gå in och ändra tiden för att det skulle börja fungera som det ska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för mig funkar det nu. Men om det har att göra med att jag ställde om tidszon (var i London och det funkade inte automagiskt) vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...