Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Installera inte den nyaste MacTracker om ni har 10.6


Axelman

Rekommendera Poster

MacTracker har kommit i en ny version, men den kräver minst 10.7 Nu är det ett streck över ikonen i Docken och den vägrar hoppa igång. Jag blir så irriterad att den inte säger ifrån innan installationen och nu vet jag inte hur jag får tag på den förra. Jag har mailat ian på MT så får vi se vad han säger.

post-363-078630600 1354969245_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och HÄR hittade jag äldre versioner så då är ju saken bättre. Men jag blir ganska irriterad på att man måste krångla så här helt i onödan...utskallning.gif

post-363-046292300 1354969803_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tittat i FAQ?

http://www.mactracker.ca/faq.html

 

"I'm using an earlier version of OS X. Can I download an earlier version of Mactracker?

 

You can download earlier releases from the Archive. Please note that archived releases are offered as-is, without support.

"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tittat i FAQ?

http://www.mactracker.ca/faq.html

 

"I'm using an earlier version of OS X. Can I download an earlier version of Mactracker?

 

You can download earlier releases from the Archive. Please note that archived releases are offered as-is, without support.

"

 

Kolla inlägget ovanför ditt....skrattaat.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har Ian släppt 7.01 som fungerar på SnowLeopard och jag har installerat den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var först att påpeka att den inte fungerade för OS X 10.6.....kissing.gif

Nej, jag hade det tidigare i underrubriken, men bad moderator att ta bort den när stödet för Snöleopard återinfördes. :)

 

 

Edit: För övrigt framgår det av skärmdumpen ännu att version 7.0 bara fungerar för Lejonet och senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allmänt sett undrar jag dock över "Tipsa oss!" vad gäller nya versioner av gamla program. Att Mactracker finns är ju verkligen ingen nyhet. Därför postade jag under "Övriga program". Det kanske är för anonymt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Generellt tittar jag aldrig på var tråden är postad, bara vad rubriken säger eftersom jag alltid kör Visa nya inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag hade det tidigare i underrubriken, men bad moderator att ta bort den när stödet för Snöleopard återinfördes. :)

 

 

Edit: För övrigt framgår det av skärmdumpen ännu att version 7.0 bara fungerar för Lejonet och senare.

 

Jag kollade om det fanns någon MT-tråd när jag gjorde min men jag måste ha missat din.blushing.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kollade om det fanns någon MT-tråd när jag gjorde min men jag måste ha missat din.blushing.gif

Å, det spelar ingen som helst roll, egentligen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å, det spelar ingen som helst roll, egentligen. :)

 

Jo... lite i ena hörnet........whistling.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråden är en rysare.

Nerverna nära bristningsgränsen inför fortsättningen. Giganternas kamp. Värst är de förklädda artigheterna. Hela forumet skälver...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...