Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Få in röstmemo i iTunes


jezebel

Rekommendera Poster

Gjorde just en resa tillsammans med en kollega där vi genomförde en rad intervjuer. Har 13 röstmemon på min telefon. Den sista intervjun vi gjorde kan jag se inne bland memosarna (när den är gjord och även hur lång den är). Men jag kan inte preview-lyssna på den. När jag synkar med iTunes så kommer alla filer med över till min hårddisk, men inte denna sista fil.

 

iPhone är hopplöst låst är min erfarenhet, men jag måste verkligen komma åt den här intervjufilen. Hur ska jag bära mig åt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Sitter med just samma problem. Måste verkligen komma åt mitt röstmemo.. någon som har en lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har löst sig för mig! Fick tipset om ett program som heter iFunBox (http://www.i-funbox.com). Laddade ner det, installerade, startade programmet, tryckte på "Voice Memos" och DÄR fanns min fil. Dubbelklick på den och *tada* DET FUNKAR! Filen är däremot inte som de andra. Det är en mov-fil (mycket ologiskt) och den spelas automatiskt upp i QuickTime Player för mig. Väldigt konstigt, ju. Men strunt samma, känner jag - för det funkar ju! Känner att en veckas ångest bara rann av här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...