Susss Postad 22 september, 2012 Share Postad 22 september, 2012 Hej! Nyligen köpt en Macbook Air och ett officepaket jag försöker installera. Gick in på hemsidan och skrev in produktnyckeln och fick igång nedladdningen. Följde den och såg att den blev klar men nu hittar jag inte programmet. Den finns inte i finder under ngt har också sökt på "office" man hittar det inte. Gick då in på Officesidan och tittade på mitt konto och där står det att jag har laddat ner programmet en gång. Vad ska jag göra? Om jag laddar ner igen har jag då förbrukat en av de tre som ingick? Tacksam för hjälp . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SteveK Postad 22 september, 2012 Share Postad 22 september, 2012 Ligger inte den hämtade filen i mappen "Hämtade filer"? Som .zip eller .dmg. Sök efter den senaste hämtade filen. När du hittar den måste du installera hela paketet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.