Jörgen J Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 Hej, Jag har en Macbook med OS X Lion. Börjar få lite knapert med utrymme på hårddisken. Gick till Lagring under Den här datorn och ser att något som heter Säkerhetskopior tar upp mycket mycket plats. Grejen är att jag säkerhetskopierar allt till extern hårddisk genom Time machine, så jag behöver inga säkerhetskopior på datorn. Vad är detta som benämns Säkerhetskopior? Var på hårddisken lagras dessa filer? Vänligen Jörgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen J Posted May 18, 2012 Author Share Posted May 18, 2012 Kan tillägga att jag raderat 8 säkerhetskopior från iPhone och iPad under Enheter i iTunes. Gjorde dock ingen som helst skillnad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jananders Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 Hej Var hittade du ´Lagring`Den här datorn? Har också märkt att en säkerhets kopia finns installerad.Tror att det hände vid uppgradering från Snow Leopard Mvh Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen J Posted May 19, 2012 Author Share Posted May 19, 2012 Längst upp i fönstret (under mer info) har du en menu, med bland annat Lagring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jananders Posted May 19, 2012 Share Posted May 19, 2012 Tack Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.