koffa Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 iOS5: Om jag raderar en låt genom att swipea med fingret och välja 'radera', försvinner då den låten från mitt iTunes-bibliotek vid synkning? Om JA, innebär det även att låten försvinner till papperskorgen eller kommer den ligga kvar i Musik-mappen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepman Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Låten försvinner bara från iPhonen. Nästa gång du syncar iPhonen med iTunes kommer låten tillbaka på iPhonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koffa Posted May 17, 2012 Author Share Posted May 17, 2012 Orka hålla på och tjafsa....suck. Tack för svaret Zepman Vet inte hur man stänger en tråd, annars hade jag stängt denna nu. Går det att göra förresten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koplimi Posted May 17, 2012 Share Posted May 17, 2012 Vet inte hur man stänger en tråd, annars hade jag stängt denna nu. Går det att göra förresten? Moderatorer kan göra det. Är det riktigt viktigt kan du "anmäla" och motivera varför så blir det gjort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickard1234 Posted May 17, 2012 Share Posted May 17, 2012 Jag har gömt inlägg som inte har med tråden att göra. /moderator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.