Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

OS · London 2012


xeric

Rekommendera Poster

Men himla korkat eftersom den sexuella förmågan avtar med alkohol, i alla fall för män.

Det är väl det att man känner sig sexigare, och tycker även att fruntimren är det, när man är berusad och därmed omdömeslös. Alkoholen har nog gett många barn som annars inte skulle ha kommit till... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 381
  • Created
  • Senaste svar

Det är väl det att man känner sig sexigare, och tycker även att fruntimren är det, när man är berusad och därmed omdömeslös. Alkoholen har nog gett många barn som annars inte skulle ha kommit till... :D

Vad är det för posititvt med det? Omdömeslösa samlag som leder till oönskade barn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Straffen förkortas efter OS-skandalen

De fyra sydkoreanska badmintonspelare som slängdes ut från OS blev först avstängda på livstid. Avstängningen förkortades sedan till två år, och nu är det bara sex månader som gäller.

 

jag tycker inte att deras straff var för hårt

men däremot tycker jag att badmintonförbundet reagerar konstigt :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för posititvt med det? Omdömeslösa samlag som leder till oönskade barn.

Du hårdrar i negativ riktning. Jag själv kom till efter att föräldrarna varit på pianokonsert-konsert och ätit och DRUCKIT en god middag. Jag är glad för denna "omdömeslöshet". ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Straffen förkortas efter OS-skandalen

De fyra sydkoreanska badmintonspelare som slängdes ut från OS blev först avstängda på livstid. Avstängningen förkortades sedan till två år, och nu är det bara sex månader som gäller.

 

jag tycker inte att deras straff var för hårt

men däremot tycker jag att badmintonförbundet reagerar konstigt :fundersam:

Konstigt? Det var ju ytterst de på nationell nivå som beordrade spelarna att lägga sig. Konstigt är det dock att syndarna får sopa sina egna misstag under mattan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstigt? Det var ju ytterst de på nationell nivå som beordrade spelarna att lägga sig. Konstigt är det dock att syndarna får sopa sina egna misstag under mattan.

ja en märklig affär.... man fick sig en funderare efter Jonas Karlsson krönika

vad är fusk och vad är inte fusk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...