Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Är du irriterad över Apples 4G-miss? Gör skillnad!


alexlindgren

Rekommendera Poster

alexlindgren

Jag har startat en namninsamling för att vi svenskar ska visa Apple att vi inte tål att negligeras.

 

För att vi är irriterade och missnöjda över att de inte anpassat deras produkt efter våra behov.

 

För att vi vill ha förändring.

Skriv ditt namn så sköter jag resten.

 

http://www.namnlista...stag-i-sverige/

 

 

 

Källa: http://www.idg.se/2....en-4g-i-sverige

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man vill starta en petition är det lämpligt att vinnlägga sig om att språk och ton är korrekta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gorancarlsen

Om man vill starta en petition är det lämpligt att vinnlägga sig om att språk och ton är korrekta.

Dessutom innehåller texten rena faktafel. Känns inte helt seriöst.

4G i New iPad fungerar dessutom i Japan och Kanada. Källa: idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Texten låter som en Androidanhängares försök att sparka på Apple. Håll datorkrig till sandlådan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog bara att inse att lilla Sverige inte är en tillräckligt stor marknad för att alltid få allt direkt. Varken 4g eller Siri.Kostar en hel del att ha olika versioner av allt. På det viset är lte (4g) mycket sämre än 3G. Det krävs många flera olika hw versioner för att täcka hela världen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon förklara varför jag ska vilja ha 4G till något utom eventuellt mobilt bredband till en dator?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvittar mig. Jag kör med 6Mbit abb just nu på min ipad2 och tänker inte byta till ngt dyrare. Mer än 100 spänn i månaden för datatrafik vill jag inte betala.

6Mbit räcker länge för det jag använder den till dvs lite surf och email.

 

Sen är det vårt eget fel att vi envisas med att ha digital-tv i marknätet som snor massa frekvenser från telefonin. Lägg ner och ge de frekvenserna till operatörerna istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För liten marknad för att ta hänsyn till just nu. Apple kommer förmodligen ta detta i samband med iPad "4".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För liten marknad för att ta hänsyn till just nu. Apple kommer förmodligen ta detta i samband med iPad "4".

 

För liten? Såvitt jag vet är det samma visa för resten av Europa. Europa är ungefär lika stor marknad som USA. Antagligen är det för mycket jobb att tillverka 3-4 olika modeller så därför nöjer de sig med 2. Resten får köra med turbo-3G.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...